wtorek, 5 października 2010

Stendhal miał rację

Jaki jest najmodniejszy kolor w sezonie jesień/zima 2010? W tej kwestii nie mam wątpliwości: CAMELOWY (hihi, albo kamelowy, albo może karmelowy? A może po prostu, huhu, wielbłądzi?). Równie często wymienia się jednak czerwień, co mnie osobiście bardzo cieszy, gdyż właśnie jestem na etapie odkrywania tego koloru na własny użytek.

Z przykrością jednak konstatuję, iż Ameryki projektanci nie odkryli. Przeglądając zdjęcia z wybiegów, doszłam do wniosku, iż czerwień najczęściej zestawiana jest z czernią... phi, też mi nowość. Przecież Stendhal  już w 1830 roku udowodnił, że czerwone i czarne to świetne połączenie.

Moja rada? Chcesz być modna? Czytaj klasyków!

IMG_1993

IMG_1997


koszulka - New Yorker (9,99 zł)
spódnica - Top Shop (sh)
buty - sklep, w którym Cena Czyni Cuda
kapelusz - New Yorker (3,95zł)
torebka - sh

8 komentarzy:

  1. Widzę, że kapelusik króluje ^^.
    W "Matce Ryżu" jest motyw czerwieni z czernią. Akurat jest w odniesieniu do mojej ulubionej bohaterki, więc bardzo wbił mi się w pamięć.
    Prześmieszna ta bluzka ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusika nie ściągam z głowy- jeszcze trochę i będę w nim spała :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione kontrasty - przecież otumaniony modą nie założyłby tak cudnej bluzki:))... i ile by stracił!!!


    P.S. dziś owocny łów w SH:))) płaszczyk bombka z karczkiem i bufiastymi rękawami - 28 zł oraz szara bluzka za 5 zł:)) a radość - bezcenna:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, cudowny blog, a najbardziej lubie Twoje opowiesci, czyta sie jednym tchem, czekam z utesknieniem na kolejne wpisy modowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię takie wesołe koszulki!"Czerwone i czarne";)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa koszulka bombastyczna XD i jaka tania!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja :) na modną intelektualiskę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś - dzięki :) Prawda, że Piotruś ładne zdjęcia robi:>? Talent w genach :))))

    Pani La Mome - od lektur nawet w modzie nie da się uciec:)

    Iwetto - o to chodzi: tanio i fajnie :)

    Gosiu - fajne porównanie: mogłam jeszcze okulary dorzucić :) Tylko wtedy bym się upodobniła do tego stworka z koszulki :)))))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy