sobota, 23 października 2010

My nosimy welwetowe swetry (zrobione na drutach!)

Ufff...po zdecydowanie zbyt długiej, jak na początek, blogowej przerwie, wracam z nowymi fotkami. Mało poważnymi, niestety. Pretekstem do zrobienia zdjęć miał być sweterek, który sama sobie wydziergałam, a wyszło na to, że robienie zdjęć stało się pretekstem do wygłupów. 

To, co dzisiaj prezentuję, to moja baza na tę jesień. Sweterek niesamowicie grzeje i można go nosić nawet z cienkim płaszczem. Do tuniki, z racji jej neutralnego, beżowego koloru, pasuje wszystko, a szalik to prawdziwy "dinozaur" z mojej szafy: jak ostatnio policzyłam ma osiem lub dziewięć lat, jednak odkąd mama przywiozła mi go z Francji, towarzyszy mi każdej jesieni aż do wiosny. Natomiast mój czapko - beret nie pasuje do niczego, ale kupiłam go chwilę przed zrobieniem zdjęć i pokusa, aby się nim pochwalić okazała się silniejsza, niż miłość do kolorystycznej spójności stroju.




 A potem, niestety, było tak:

Sweterek - sama zrobiłam! 
Czapko - beret - Moodo (24,99 zł)
Tunika - Next (sh - ok. 5 zł)
Płaszczyk - bezmarkowiec z sh, 4 zł
Buty - sklep, w którym Cena Czyni Cuda (ok. 100 zł, kupione rok temu)
Szal - Francja Elegancja sprzed ośmiu lub 9 lat
Torebka - Promod (% 39 zł)
Rajstopy - kupione na straganie w dzień targowy (ok. 10 zł)

14 komentarzy:

  1. Zdolna, zdolna, zdolna-zacięłam się;)
    Drugie zdjęcie mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszedł sweter :) Ten melanż pasuje w tym wzorku no i kurtka tez fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz, naprawdę! Zdolna jesteś, zdolna:) Płaszczyk ma genialny kolor. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne rajstopy, poluję na podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beret to ja bym Ci ukradła! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ale jesteś zdolna, świetny sweterek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu sweterek cudo, a płaszczyk tez taki chce-wspaniały kolor!! beret jak najbardziej pasuje do całosci, super!! P.S. jak tam moje czapusie??robią sie??:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyca mnie zwłaszcza płaszczyk - i kolor, i krój.

    OdpowiedzUsuń
  9. Welwetowe swetry XD Mój ukochany kawałek ever! I znowu jestem w szoku: przepiękny płaszczyk za jedyne 4 zł! To mnie mobilizuje do częstszego odwiedzania SH! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani La Mome - fotograf od razu stwierdził, że na blog się nie nadaje :)

    Martuś - robią się, robią, aktualnie kończę kwiatki :)

    Bardzo dziękuję za miłe słowa: ze sweterka jestem ogromnie dumna :) A płaszczyk to dowód na to, że w sh kryją się skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna całość. Płaszczyk idealny :) Bardzo fajny berecik, a sweterek - szczerze podziwiam :) Bardzo mi się podobasz w tym zestawie )

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny ten sweterek:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Awsome post and straight to the point. I dont know if this is actually the best place to ask but do you folks have any thoughts on where to employ some professional writers? Thank you :)
    jeux de tir

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy