wtorek, 12 października 2010

Damsko - męski obiekt pożądania

Niestety niewiele jest rzeczy, które mogę pożyczyć z szafy mojego Mężczyzny - różnica wzrostu jest tu nie do pokonania.

Chociaż... kiedy wczoraj Piotr kupił sobie wielką, czarną czapkę i wyznał, że zawsze chciał taką mieć, poczułam, że pokrewieństwo dusz istnieje. Bo ja też o takiej marzyłam, tylko do tej pory było mi z tym marzeniem nie po drodze.

Dlatego nie zastanawiałam się długo i wystroiłam się w czapę, zanim jeszcze Piotr zdążył na dobre ją obejrzeć. I proszę mi teraz potwierdzić, że czapka jest tego, kto ją pierwszy założył! ( A już na pewno tego, kto pierwszy zrobił sobie w niej zdjęcia!)  


Czapka (nie oddam) - H&M (dział męski, 39,99)
Marynarka z futerkiem - sh (4 zł)
Golf - sh
Spodnie - sh
Buty - New Look (sh, ok 25 zł)
Pasek - sh

10 komentarzy:

  1. Oczywiście, że czapka jest Twoja ;). Bardzo ładnie Ci w tym stroju, pasuje do Ciebie.
    To znaczy, że kapelusik poszedł w odstawkę? :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądzę, kapelusik ma się dobrze :) Ale skoro jest nowa czapka, to też trzeba ją nosić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Boszzzz ta marynarka jest fantastyczna XD Zazdroszczę BARDZO!
    Outfit też mi się podoba, a smerfną czapą możecie się dzielić ;) Wymieniajcie Ją między sobą co drugi dzień ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie Aniu, a jaka piękną czapę zakupił Piotr, super!! tez taką mam-uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A my właśnie, żeby się nie kłócić, to w tamtym roku zakupiliśmy sobie dwie takie. W różnych kolorach. Czyli mój mąż ma jedną, a ja dwie hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie to raczej tez nie wchodzi w rachube bo mam wielkoluda. zestaw fajny :) podoba się mi ten sweter z futerkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie:)fajny blog,może się wzajemnie poobserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oddawaj, niech kupi sobie nową...w razie czego jak zgubisz, będziesz mieć następną;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna marynarka, czy ta czapka ma "dziurę" na górze? bo szukam takiej wielkiej smerfowej czapy i chyba ją oglądałam wczoraj na męskim tylko nie wiedziałam co to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwetto - dzięki :)

    Martuś - nie widziałam Cię w niej :(

    Emmo - i taki podział czapek rozumiem :)

    Gosiu - dzięki :)

    Pani La Mome - siła perswazji Piotra jest na tyle silna, że chyba jednak zdecyduje się mu jego czapkę pożyczać :)

    Magdo - ma dziurę z z tyłu :) Dzięki temu można ją nosić też jako coś ala golfo-szalik :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy